Primo Reklám - Kecskemét, Fecske utca 13.
Tel.: 30/680-0799 • e-mail: primo@primoreklam.hu
 


   

Grafikai tervezés

Arculattervezés, arculatfrissítés, arculatcsere

Egyéb grafikai tervezés

 

Arculattervezés, Arculatfrissítés, Arculatcsere

Ha azt akarod, hogy egy jó arculat miatt csörögjenek a telefonok és a kasszagépek, akkor jó helyen jársz!

Az óvodában hóember volt a jelem. Hogy mi alapján kaptam, azt a mai napig sem tudom. Az biztos, hogy:
- nem testalkat alapján, mert cingár gyerek voltam (ez azóta jelentősen módosult...)
- és a sárgarépát sem szerettem (talán pont ezért? bár ez még most is igaz...)

Tehát az én vizuális arculatom kb. 0%-ban stimmelt a valós képpel!

Valyon a cégedről/termékedről kialakított vizuális kép hány %-ban valósítja meg az alábbiakat:
- egyedi
- könnyen azonosítható
- a főbb tulajdonságokkal összeegyeztethető?

Téged, vállalatod, termékedet is vizuálisan azonosítják, tehát mindenkinek szüksége van egy megtervezett arculatra!!! Ezzel megpróbálhatod a rólad már kialakult képet befolyásolni vagy egy új képet kialakítani!

Arculattervezés 1.Arculattervezés 2.

Arculattervezés 4.Arculattervezés 5.

Arculattervezés 3.Arculattervezés 6.

Általában az arculat az első benyomás a vállalatról/termékről, de szerencsétlen esetben egy nem megfelelő "prezentáció" meg is hiúsíthatja az üzlet létrejöttét, a vásárlást.
A legtöbben nem a "belső szépség" alapján választanak… (ki akarna roncs autót, szakadt, koszos ruhát?)

Arculattervezés 16.Arculattervezés 17.

TE sem vagy annyira felelőtlen, hogy kamikaze módon jelenj meg a piacon? Gondoljon mindenki azt, amit akar?
Ha FELELŐS döntést szeretnél hozni, állunk szolgálatodra!

Arculattervezés Arculatfrissítés Arculatcsere

Arculattervezés

Az ügyféltől kapott "alapanyag" általában: cégnév/terméknév, valamilyen, a tevékenységre jellemző motívum, kedvelt színek, kizárásos színek (pl. a konkurencia színei), stb.

 

Arculattervezés 7.Arculattervezés 8.

Arculattervezés 9.Arculattervezés 10.

Ha van logom, van arculatom?
A rövid válasz: igen, a hosszabb: nemigazán.
Ha van logod, jobb esetben szerepel a névjegyeden, ill. a céges levélpapírodon.
De a cégen belül alkalmazzák vagy 6 féle méretben és többféle színben?
Különféle színű, fajtájú cégautókat használtok, ahány autó, annyiféle variációban?
Ahány kimenő levél, annyiféle betűtípus és méret?
Akkor most milyen és mekkora is a logod?

Arculattervezés 11.Arculattervezés 12.

Rakjunk rendet itt is!

 

Az alábbi "lépcsőfokok" közül választhatsz:
-Egyszerű betűlogo
-Rajzos embléma, logo
-Irodai kisarculat (logo+levélpapír, névjegykártya, boríték)
-Kisarculat (Irodai kisarculat+arculati színek, betűcsalád, levél vagy fax Word sablon)
-Csomag 1. (Kisarculat+3 tetszőleges nyomdaipari termék: mappa, szóróanyag, kártyanaptár, meghívó, oklevél, ügyviteli nyomtatvány, stb.)
-Csomag 2. (kisarculat+weboldal látványtervezése)
-Extra arculat (kisarculat+bármi, amire szükséged van: pl. autódekoráció, tábladekorációk, üzletdekoráció, munkaruházat, reklámajándékok, újsághírdetések, stb.)
-Arculati kézikönyv (olyan egységes dokumentum, amely biztosítja, hogy az arculati elemek-logo, színkészlet, betűkészlet, arányok, stb.-a működés minden területén egységesen kerüljenek alkalmazásra, attól függetlenül, hogy ki a grafikai tervező és kivitelező)

 

Arculatfrissítés, facelifting

Az ügyféltől kapott "alapanyag" általában: jelenlegi (elavultnak tartott) cégnév/terméknév+újítási szándék

Nem akarsz teljesen új logot, de haladni akarsz a korral?
Egy kis plasztikai varázslat (pl. finomabb vonalak, finomabb színek, más betűtípus, stb.) és mintha új lenne!

Arculattervezés 28.Arculattervezés 29.

Hagyományőrzés+vérfrissítés=naprakész arculat!
Így nem kell mindent azonnal újradekorálni, az összes már legyártott szórólapot, mappát kidobni, de az ügyfelek látják, hogy haladsz a korral…

 

Arculatcsere, átalakítás

Az ügyféltől kapott "alapanyag" általában: jelenlegi cégnév/terméknév+"ilyen ne legyen" kérés

A jelenlegi arculatból semmit vagy csak nagyon keveset szeretnél megtartani?
Új piacra kívánsz lépni vagy cégcsoporttá alakulsz?
Vagy csak unod már a mostani arculatot és egy új arculattal új lendületet akarsz adni a vállakozásnak?

A mi "evolúciónk":
1. ahonnan indultunk (kb. 18 évig volt használatban):

 

Arculattervezés 30.

2. kezdetleges ötletek (itt még a hagyomány volt a legfőbb szempont):

Arculattervezés 31.

3. totális hátraarc, majd új csapásvonal, "ötletelés":

ArculattervezésArculattervezés

ArculattervezésArculattervezésArculattervezés

ArculattervezésArculattervezésArculattervezés

4. látszik már az alagút vége:

ArculattervezésArculattervezésArculattervezés

5. már tisztul a kép, ez már igazán tetszik nekünk is:

ArculattervezésArculattervezésArculattervezés

6. és célhoz is értünk!!!!!

Arculattervezés Arculattervezés

ahogyan még használjuk: már lassan 3 éve...

ArculattervezésArculattervezés

 

Az árak

Mivel nem tudjuk, hogy a " 11. sz. Állami Arculat és Logobolt" merre van, így mindent magunk csinálunk.

Az arculat se nem kilós cukor, se nem literes tej,
így általunk is felelősen vállalható, konkrét árat
csak konkrét megkeresés és megbeszélés alapján adunk!

Remélem ezt te is megérted,
hiszen nem tucatárura van szükséged!

 


Egyéb grafikai tervezés


Bármit meg tudunk tervezni, amihez még nincs kész grafika, de a gyártáshoz szükséges:

-nyomdai kiadványok (plakát, szórólap, katalógus, brossúra, könyv, belépőjegyek, cimkék, stb.)
-dekorációk (autó, üzlet, stb.)
-weboldalak
-emblémázási tervek
-sajtóhirdetések
-csomagolástervek

-minden más, ami itt nem lett felsorolva

csak néhány munkánk a többezerből:

Grafikai tervezés


   

Hírlevél

* E-mail:
* Keresztnév:


Bejelentkezés

E-mail:
Jelszó:
<<< regisztrálás

elfelejtette a jelszavát?